RUBRIKA
10. prosince 2012
Vzdělávání by mnohde a mnohdy prospěly levné technologie se vzdělávacími hrami. Možná více než drahé školy.
38 přečtení |
10. prosince 2012
V zahraničí je penetrace technologií ve školním vzdělávání na mnohem pokročilejší úrovni, než je tomu v českých školách. Nicméně už i v ČR se najdou školy, které technologie do výuky zařazují a dokonce vytvářejí své vlastní vzdělávací obsahy.
37 přečtení |
10. prosince 2012
Výzkumník Finley Edwards z katedry ekonomie při Colby College v USA zjistitl ve svém statistickém výzkumu zajímavou věc. Zaměřil se na začátek výuky, tedy na čas, kdy běžně výuka ve školách začíná.
48 přečtení |
10. prosince 2012
Známky jako motivátor nefungují. Některé školy experimentují s odznaky, které jsou udělovány za to, že žák či student zvládnou určitou látku, téma nebo oblast. A zdá, se že to funguje …
44 přečtení |
10. prosince 2012
Děti schopné odolat okamžité touze mají v pozdějším životě menší problémy se závislostmi a dosahují lepších studijních výsledků.
58 přečtení |
© www.scio.cz | design: signatura.cz | XHTML: online4U.cz | redakční systém cms4U | webmaster: scio@scio.cz