ODBĚR NOVINEK

aktuálně

Učitelské vzdělání by mělo být maximálně náročné!

1. dubna 2013

Učitelské vzdělání by mělo být maximálně náročné!

cl1

Učitelé by měli být připravováni zcela odlišně, než je běžné (zejména na českých pedagogických fakultách). Co chybí? Náročnost, přísnost v hodnocení budoucích učitelů a daleko větší hloubka poznávání v praxi, jako tomu je u lékařů.


CELÝ ČLÁNEK

38 přečtení |

Velká Británie: vzdělávací politice věří 7 % učitelů

1. dubna 2013

Velká Británie: vzdělávací politice věří 7 % učitelů

Nedůvěra ve vzdělávací politiku není žádný český extrém. Kuriózně stejné „důvěry“ požívají v USA i plošná testování …


CELÝ ČLÁNEK

31 přečtení |

Škola nevzbuzuje dostatečné ambice

28. března 2013

Škola nevzbuzuje dostatečné ambice

Kanadská asociace pro vzdělávání (CEA) zveřejnila třetí výzkumnou zprávu, která přináší další zjištění získaná v rámci iniciativy „Cos dnes dělal/a ve škole?“. Výzkum byl zahájen v roce 2007 a je do něj zapojeno přes 60 000 žáků z 18 školských okrsků v Kanadě. Odborníci zkoumali vztah mezi zaujetím žáků pro učení a učení samotným


CELÝ ČLÁNEK

36 přečtení |

Digitální bezhlavost se nedoporučuje

28. března 2013

Digitální bezhlavost se nedoporučuje

cl1

Digitální technologie lze využít k rozšíření možností vyučování jako prostředek, nikoliv chápat jejich využití ve vzdělávání jako cíl sám o sobě.


CELÝ ČLÁNEK

41 přečtení |

Tablet do školy (ne)patří

28. března 2013

Tablet do školy (ne)patří

cl1

Dorazil i do českých škol. Nebyl nikým pozván, mnozí o něj nestojí, a přesto se ho nelze jednoduše zbavit. Nepomáhá zakazovat, přehlížet a ignorovat, pořád tam je a bude jich víc a víc. Nezbývá, než s ním začít aktivně pracovat …

Na mysli zde nemáme neukázněného žáka ani zástupce školní inspekce. Do školních tříd žáci postupně přináší nový druh zařízení, do škol se nám dostaly tablety. Jak tedy na ně?

 


CELÝ ČLÁNEK

46 přečtení |

AKTUÁLNÍ ČÍSLO


 

© www.scio.cz | design: signatura.cz | XHTML: online4U.cz | redakční systém cms4U | webmaster: scio@scio.cz