O ZPRAVODAJI
10. prosince 2012
Známky jako motivátor nefungují. Některé školy experimentují s odznaky, které jsou udělovány za to, že žák či student zvládnou určitou látku, téma nebo oblast. A zdá, se že to funguje …
45 přečtení |
10. prosince 2012
Děti schopné odolat okamžité touze mají v pozdějším životě menší problémy se závislostmi a dosahují lepších studijních výsledků.
59 přečtení |
10. prosince 2012
Posilování mozku je tím důležitější, čím méně podnětů dostává. To se týká zejména dětí ze slabého sociálního prostředí.
122 přečtení |
10. prosince 2012
Pět jednoduchých zásad, které mohou prospět školnímu vzdělávání více než jakákoliv reforma.
74 přečtení |
10. prosince 2012
Potkal jsem je na středoškolské soutěži v prezentování. Soutěže se účastnila spousta studentských týmů, řada z nich skutečně talentovaných. Oni ale byli zajímaví ještě něčím navíc. Udivila mě vyspělost, s jakou zpracovali témata týkající se vzdělávání, kuráž, entusiasmus, technické i estetické zpracování. Všechno, forma i obsah, hrálo dohromady v příjemné harmonii, a i když nakonec skončili třetí, osobně jsem je měl za vítěze. A to jsem ještě netušil, že založí hnutí a ze školy a vzdělávání udělají téma svého videoseriálu …
35 přečtení |
© www.scio.cz | design: signatura.cz | XHTML: online4U.cz | redakční systém cms4U | webmaster: scio@scio.cz