O ZPRAVODAJI
1. dubna 2013
Učitelé by měli být připravováni zcela odlišně, než je běžné (zejména na českých pedagogických fakultách). Co chybí? Náročnost, přísnost v hodnocení budoucích učitelů a daleko větší hloubka poznávání v praxi, jako tomu je u lékařů.
38 přečtení |
1. dubna 2013
Nedůvěra ve vzdělávací politiku není žádný český extrém. Kuriózně stejné „důvěry“ požívají v USA i plošná testování …
31 přečtení |
28. března 2013
Kanadská asociace pro vzdělávání (CEA) zveřejnila třetí výzkumnou zprávu, která přináší další zjištění získaná v rámci iniciativy „Cos dnes dělal/a ve škole?“. Výzkum byl zahájen v roce
36 přečtení |
28. března 2013
Digitální technologie lze využít k rozšíření možností vyučování jako prostředek, nikoliv chápat jejich využití ve vzdělávání jako cíl sám o sobě.
41 přečtení |
28. března 2013
Dorazil i do českých škol. Nebyl nikým pozván, mnozí o něj nestojí, a přesto se ho nelze jednoduše zbavit. Nepomáhá zakazovat, přehlížet a ignorovat, pořád tam je a bude jich víc a víc. Nezbývá, než s ním začít aktivně pracovat …
Na mysli zde nemáme neukázněného žáka ani zástupce školní inspekce. Do školních tříd žáci postupně přináší nový druh zařízení, do škol se nám dostaly tablety. Jak tedy na ně?
46 přečtení |
© www.scio.cz | design: signatura.cz | XHTML: online4U.cz | redakční systém cms4U | webmaster: scio@scio.cz