RUBRIKA
12. prosince 2011
Snižující se demografická křivka žáků nastupujících do základních škol nutí školy bojovat o každého žáka. V této situaci je velmi důležité zaměřit se na účelnou propagaci školy a na budování dobrých vztahů s veřejností. Na následujících řádcích jsme pro vás vybrali pět tipů, jejichž cílem je dodat vám inspiraci při plánování strategie zaměřené na marketing, propagaci a PR školy. Pokud si na pověsti školy dáte záležet, zvýšíte pravděpodobnost, že se vám podaří v konkurenčním prostředí obstát.
93 přečtení |
12. prosince 2011
Školy mají nyní k dispozici unikátní test srovnávající úroveň žáků dle Společného evropského referenčního rámce jazyků.
77 přečtení |
12. prosince 2011
Je obsah vzdělávání ve školách adekvátní? Skutečně odpovídá tomu, co studenti chtějí a potřebují? Talentovaná studentka Ivana Recmanová, dnes studující na University College London o chybějícím rozměru vzdělávání, na který se zaměřuje um21, zkouška pro 21. století.
155 přečtení |
12. prosince 2011
Ukázka modelové práce studenta v rámci um21.
Maturitní zkouška funguje jako zhodnocení toho, co se studenti za své středoškolské studium naučili. V poslední době se její podoba změnila ve snaze poskytnout co nejobjektivnější srovnání napříč školami a vyrovnat se západním trendům. Není tajemstvím, že co škola, to jiné požadavky, tudíž známky z maturitního vysvědčení poztrácely význam.
77 přečtení |
© www.scio.cz | design: signatura.cz | XHTML: online4U.cz | redakční systém cms4U | webmaster: scio@scio.cz