RUBRIKA
6. března 2012
Skupina ekonomů z Harvardské a Columbijské univerzity zkoumala vliv učitelů na základních školách na budoucí příjmy studentů. A došli k zajímavým číslům: žáci, kteří měli ve čtvrté třídě obzvláště kvalitního učitele dostávají v osmadvaceti letech o 1,25 % vyšší platy než průměr. Tento faktor navíc platí bez ohledu na sociální zázemí konkrétních žáků a další parametry. Stejné rozdíly se projevují například i mezi jednotlivými třídami jedné školy. I v těch nejchudších a nejvíce znevýhodněných oblastech závisí budoucí platy žáků významně právě na konkrétních učitelích na základní škole.
91 přečtení |
6. března 2012
Na zajímavý trend poukazuje článek deníku New York Times. Řada mladých Američanek si zvyšuje kvalifikaci na college (vysoké školy bakalářského typu), protože nejsou spokojeny s tím, co jim pracovní trh nabízí. Muži se oproti tomu daleko častěji spokojí s nabídkou práce, která je zrovna k mání. Podle prognóz to může způsobit zajímavou disbalanci v rámci této generace v následujících letech. Ženy budou mít pravděpodobně znatelně vyšší vzdělání než muži, což může vést k určitým společenským změnám, třeba v oblasti distribuce pravomocí mezi pohlavími.
60 přečtení |
6. března 2012
Internetová stránka, která zdarma poskytuje výuková videa, stále získává na popularitě. Služby, které nabízí, se stále rozšiřují a nezdá se, že by Khan Academy zamýšlela ve svém tempu polevit.
75 přečtení |
6. března 2012
Newyorský starosta se vzdělává pomocím e-learningu. Aplikace ukazuje, jak internet bourá vzdělávací bariéry.
Představte si Khan Academy zaměřenou na programování. Codecademy, která učí uživatele, jak programovat v interaktivní a sociální webové aplikaci, získala během pěti měsíců od spuštění více než 1 milion uživatelů, včetně lidí jako je newyorský starosta Michael Bloomberg, a to vše s pouhými pěti zaměstnanci.
76 přečtení |
6. března 2012
Peter Gray 10. listopadu 2011 v článku Svoboda k učení (Freedom to Learn) publikoval krátkou stať o dalším z konceptu evolučních neshod tentokrát týkající se problematiky odporu dětí ke školní docházce s podtitulkem „Naše školy pracují proti dětským instinktům, a nikoli s nimi“.
143 přečtení |
© www.scio.cz | design: signatura.cz | XHTML: online4U.cz | redakční systém cms4U | webmaster: scio@scio.cz