RUBRIKA
17. září 2012
Deset nejprogresivnějších zemí představuje 67 % podílu na světovém vzdělávání.
On-line vzdělávání je nepochybně oblastí, která prodělává obrovský boom a vývoj, a to celosvětově. Internet představuje uživatelsky vysoce přizpůsobivé prostředí, které umožňuje daleko lépe než jiné formy vzdělávání přizpůsobit se potřebám uživatele. Vývoj v oblasti on-line vzdělávání probíhá i na bázi institucionalizovaných vzdělávacích možností. Stále častěji se objevují možnosti získat formální doklad o dosaženém vzdělání čistě prostřednictvím on-line kurzů, zaštítěných původními „kamennými“ vzdělávacími institucemi, Vedle toho existuje skutečně obří nabídka vzdělávání, které v sobě sice neobsahuje „titul“, zato často představuje velmi efektivní vzdělávací nástroj s vysokou přidanou hodnotou.
Server Onlineuniversities.com si dal tu práci, že sesbíral data o unikátních IP adresách, které se v daných zemích zapojily do on-line vzdělávání. S obrovským náskokem vede USA s více než 145 miliony IP adres, následované Čínou s více než 84 miliony. Mezi třetím Japonskem (40 milionů) a desátým Ruskem (více než 13 milionů) jsou v následujícím pořadí Německo, Velká Británie, Francie, Jižní Korea, Brazílie a Itálie. Jakl uvádějí autoři statistik, další země budou následovat v těsném sledu a dá se očekávat, že tak lidnaté země, jako Indie nebo Malajsie, porostou v tomto ohledu velmi rychle.
Pro představu čtenářů, celkový počet IP adres evidovaných ve čtvrtém kvartálu roku 2011, byl téměř 630 milionů.
Infografika: http://edudemic.com/2012/06/8-nations-leading-the-way-in-online-education/
bob
125 přečtení
© www.scio.cz | design: signatura.cz | XHTML: online4U.cz | redakční systém cms4U | webmaster: scio@scio.cz